Saturday 10 September 2011

Blog ni macam search engine jugak

Inilah Google Malaysia, kahkahkah. blog ni memang khas direka oleh pakcik google, dan dia telah memberi mandat pada aku untuk mengaktifkan blog ni sebaik mungkin. di harap korang jangan jeles dengan aku k. Dengan kepercayaan yang google bagi pada aku, aku berjanji akan memberi dan berkhidmat dengan sebaik mungkin untuk menyampaikan info yang berguna pada korang sume. huhu..

Tidak ketinggalan juga info2 yang tak berguna untuk aku sampaikan pada korang supaya korang rasa blog aku ni lain dari yang lain. oh! sebelum aku terlupa, seperti yang korang tau, blog ni masih dalam pembikinan, jadi kalau korang rasa nak beli blog ni.. aku dengan berbesar hati akan menjualnya dengan harga yang berpatutan. aku akan mulakan dengan harga lelong kawan2 iaitu bermula dengan 1 million. itu adalah minimum harga yang aku boleh bagi.. kurang aku minta maaf la, takde masa nak layan. 

Dengan ini aku merasmikan blog gooogal ini dengan rasminya.

No comments:

Post a Comment